Bla bla bla..

Mina sömnvanor är helt fucked up kan jag ju säga. Gå upp runt klockan 14 på dagen är liksom inte okey. Visst, jag är sjuk, men man mår ju inte bättre av att sova alldeles för mycket. Försökte gå upp lite tidigare idag, det funkade sådär... Sen bestämde jag mig för att hitt på nåt, men orkade inte riktigt vara sådär kreativ, så drog till Nina och hängde där en stund. Blev bjuden på mat, tacos, och det är ju aldrig fel. Yammi. Drog hem vid 7-tiden, ska ju ändå träffa Nina imorrn också då vi ska hänga lite bara hon och jag. Det var ett tag sedan. Nikki brukar ju alltid vara med annars, och om hon inte sover så är det en riktig liten attentionseeker... Blir inte så mycket tid till att prata om något seriöst. Hon har tydligen mått rätt kasst på sista tiden, jag med. Jag tror att det kan ha med vintern och mörkret att göra, de flesta brukar väl få depperioder på vinterhalvåret vad jag förstått. Men Nina har ju alltid vart lite speciell på det sättet att det alltid är svart eller vitt. Inga gråzoner här inte, allting är skit alternativt underbart. Plus att hon verkligen alltid överdriver saker. Synd för de gångerna som hon verkligen mår riktigt kasst så är det ingen som kommer fatta att hon faktiskt menar allvar denna gången. Jag däremot går runt och är sådär i gråzonen hela tiden, aldrig fantastiskt och inte heller allt är skit. Hm. Undrar vilket som är bäst?

Imorrn ska vi iallafall till indiska restaurangen och käka och prata. Antagligen mest hon som kommer prata men ändå. Haha.

Jag är helt stolt över att jag lyckats hålla efter så bra sen jag städade sist. Brukar alltid se ut som ett bombnedslag bara några dagar senare, eftersom jag har en tendens att slänga kläder omkring mig samt spara disk tills jag inte har några tallrikar kvar. Men icket nu. Hoppas det håller i sig. Så mycket trevligare att vara hemma när det är fint.

Mina tatueringar fjällar... Kliar som attans. Lusten att slita av skorpor och flagor är nästintill oemoståndlig (Hmm. Undrar om jag någonsin skrivit det ordet förut. Ser helt weird ut, antagligen felstavat. Haha). Fattar inte hur "vanligt" folk inte kan klia...? Jag håller ju på att avlida för att jag verkligen vill klia, och jag har ändå haft eksem mer eller mindre hela livet som jag inte fått, och inte heller har, kliat på (okey ibland har jag väl trillat dit, men ändå). Myggbett tillexempel kliar jag aldrig på. Mjaja. Kommer säkert gå över om nån dag eller två.

Hmm. Kanske ska ta och bada?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback