Big Nose

107336-93Min näsa ser fan enorm ut utan piercingen... Eller så inbillar jag mig. Jag vet inte. Kanske inte är bästa dagen att bestämma om jag ska ha den eller inte, eftersom jag är något instabil kring precis allting just nu, men bara för att jag är det så känns det som att jag måste bestämma NU. Sen vet jag ju inte hur länge som jag kan ha den ute utan att hålet växer igen. Iförsej har jag ju haft den i typ... 6 år eller nåt, så det borde ju inte vara någon fara. Hm. Damn it. Kan verkligen inte bestämma.

Vet inte vad jag ska göra för något. Känner mig rastlös och uttråkad, men samtidigt så orkar jag inte göra något överhuvudtaget. Särskilt inte umgås med någon. Ib kan inte spela WoW med mig heller, för att det är nån arsenal match. Dålig stil. Kan ju iförsej starta en ny gubbe och spela själv, men det känns inte alls särskilt lockande. Åuh. Synd om mig.

Vet en sak som jag borde göra. Äta. Har inte gjort det på hela dagen. Vet inte riktigt vad jag skulle vilja äta iförsej. Våfflor kanske. Men det räknas ju inte riktigt som mat. Skit samma. Det jag vill ha ju. Våfflor it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback