-gäsp-

Bläääää. Nu borde jag sova ju. Vad håller jag på med? Kan någon säga mig det TACK.

Jag har iallafall tagit tag i min misär lite idag. Cyklade till affären och handlade lite, diskade när jag kom hem. Det tog väldans lång tid. Usch. Måste städa också, men det får bli imorrn eventuellt om jag orkar. Tvätta också. Har ju kläder, men inga som jag gillar liksom. Icket brau. Det som är dåligt med att ha för mycket kläder, man behöver liksom aldrig tvätta, bara borde. Typiskt I-landsproblem. Moaha.

Har helt ont i kroppen också, har släpat ner en massa kartonger till källaren på jobbet, och dessutom rensat ut hela lagret, vilket betyder bära massa skit till soptunnan i omgångar. Jag är verkligen oförskämt otränad. Ytterligare en grej som jag borde ta tag i.

Well, sova då kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback