Update

Jag suger på att uppdatera, jag vet. Men det händer liksom inte så mycket... Och när det händer saker så händer det ju saker och då hinner man ju inte skriva nånting.

Är iallafall rätt så glad nu för tiden, glad för att jag och Anna har återfått kontakten. Jag har saknat henne mer än vad jag trott att jag gjorde. Hon är verkligen en sån människa som det känns helt naturligt att umgås med fastän det gått över ett år sen man senast träffats. Var hemma hos henne och J i torsdags och käkade middag. Trodde som vanligt att det bara skulle bli vi och så hennes syrra + pojkvän, men (återigen) som vanligt så blev det fler än så. Tror vi var 11 pers eller så... Haha. Anna bor i en liten etta med kokvrå, så det blir folk överallt. Men det var rätt mysigt.

Veckan har spenderats på jobbet dagtid och med att kolla på The Office, laga mat och kolla på stand up på kvällstid. Ja med amerikanaren då alltså. Helt stört, var verkligen bara meningen att han skulle surfa hemma hos mig i 2 dagar och nu så är det snart 2 veckor. Inte för att jag klagar. Vissa människor klickar man bara med instantly, och B och jag gjorde det definitivt. Exakt samma humor och gillar att göra samma saker. Dessutom så diskar han varje gång som jag går till jobbet. Har jag sagt hur mycket jag hatar att diska? Mycket. Bara det gör det nästan värt det. B har dessutom gått och blivit bästis med Annas J, eftersom han är från Frankrike och precis har flyttat till Sthlm.

Usch, jag har ångest inför julen. Vet inte alls vad jag ska göra. Allt har blivit ännu mer fuckat sen mina föräldrar skilde sig. Nu ska jag liksom först fira med min ena pappa (som ska vara med min farbror och Ninas familj), sen ska jag vara hemma hos mamma (som ska fira med mormor och finska delen av släkten), sen ska jag ju hinna med min andra pappa (som firar med min lillasyster och farmor). Typ med pappa1 på julafton då antar jag, sen juldagen ska jag vara med mamma men då skulle hon typ bara ha middag med sin nya snubbe, brorsan och hans tjej skulle dit då tror jag.  När jag ska klämma in pappa2 vet jag inte riktigt. Sen kommer ju alla vi syskon bli uppsplittrade också, för att det är ju orättvist om en förälder "får" alla barn på julafton. UÄHH! Fy fan vad jag verkligen INTE vill. Fatta hur mycket julklappar jag måste köpa? Och det är inte ens the worst part. Jag gillar inte ens julen innan detta hände. Nu blev det typ 100ggr värre. Fan att jag åker bort 1:a januari, har ju inte råd att åka bort över julen då direkt. Funderar seriöst på att bojkotta hela julen. För mig handlar julen om familjen, om man inte har en familj längre, vad är då poängen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback