Think Think

Dagen har inte gått som jag planerat. Mestadels har det vart internets fel, det har inte riktigt velat fungera. Hade tänkt spela WoW hela dagen, men har inte kunnat göra det än. Istället har jag fixat med alla hemska bilder som togs igår (finns att beskåda i bilddagboken), vart och handlat godis och grejer och kollat på TV. Nu verkar dock internet funka bra igen, så det blir nog WoWande resten av dagen och kvällen. Fast ska nog bada först. Fryser av någon anledning.

Jag är förvirrad över mina känslor. Vet som vanligt inte om de är på riktigt eller om de är inbillade. Eller om jag bara försöker skydda mig själv genom att förtränga känslorna och låtsas som att de är inbillade från början. Det känns iallafall läskigt och som dömt att misslyckas. Borde inte ge mig in i det här. Fast risken är att jag redan är inne och kommer ångra mig om jag inte agerar på det. Fan också. Varför kan ingen bara lobotomera mig så jag slipper tänka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback