Lat versus Uttråkad

Åuh. Igår var jag så förbannat uttråkad, och idag är jag så förbannat trött. Typiskt att A och E vill att jag ska komma och dricka glögg och käka lussebullar då då. Hmm. Skulle ju vart lugnt om de hade bott lite närmre, det är den där tågresan som jag verkligen inte ser fram emot bara... Fram och tillbaka dessutom. It sucks. Ass. Iförsej har jag precis fått hem en massa ny bra musik så jag tror iförsej att jag kommer klara resan alldeles ypperligt om jag väl tar mig till stationen. Ja. Det är nog egentligen att gå till stationen som verkar jobbigast. Det är ju så satans kallt.

Äh, vi skulle ses vid 8-tiden. Kommer väl kunna pallra mig dit tills dess. Måste bara äta nånting först. Hittills idag har jag ätit en kaka, typ 5 godisar och druckit 2 koppar kaffe. Bra diet verkligen.

Imorrn ska jag lejka med Ibbsie! Hawiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback