Can't Sleep

Men Åh. Jag hatar när jag är såhär trött, men ändå kan jag inte sova... Vad är det för fel på mig? Mina ögon känns som att de kommer tränga sig ur sina hålor snart, det enda de vill är att vara stängda. Det vill säga fram tills dess att jag lägger mig i sängen. Då är det helt plötsligt helt tvärtom, PLING säger det då minsann, och det blir helt jävla omöjligt att blunda, än mindre sova. Suck ass säger jag bara.

Nu har jag dock druckit en kopp te (rött, jag är väl ingen idiot) och käkat några mackor. Trodde att jag aldrig nånsin skulle behöva äta mer efter den där pizzan, men det är väl också som det brukar, ju mer jag äter desto hungrigare blir jag. Weird.

Bara 1½ dag kvar på jobbet, sen är jag ledig i nästan en månad! Hawieee!

Sshååva då. Musik? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback