Bhååriingg


image176Jag är uttråkad. Har städat och tvättat hela dagen, B åkte in till Sthlm samtidigt som jag gick till jobbet och har vart där sen dess. Känns helt plötsligt konstigt att vara själv, har vant mig vid att en annan människa är här hela tiden. Konstigt vad fort man kan ändra sina rutiner. Iförsej så har han ju vart här i nästan 3 veckor, så kanske inte så konstigt att jag vant mig.

Har fortfarande ögoninflammation, och min medicin är nästan slut. Hoppas verkligen på ett mirakel så jag slipper slänga ut en massa mer pengar på att gå till doktorn igen. För att inte tala om hur fucking annoying det är att vakna upp varje morgon med igenkletade ögon.

Har iallafall bestämt mig nu för att bojkotta julen. Har sagt till farsan att han inte ska köpa julklappar till mig, och ska säga det till brorsan också. Om mamma redan hunnit köpa nåt så får jag väl ta och köpa nåt till henne då. Ändå bara en person liksom. Jag önskar mig inget särskilt ändå, behöver bara pengar till Thailand, och att önska sig pengar känns inte så kul, särskilt inte eftersom jag slösar pengar för att köpa julklappar till dem. Känns aningen onödigt att bara byta liksom. Men framförallt, julen suger. Särskilt i år. Eller, ännu mer i år än alla andra år snarare. Fuck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback