Svensson, That's Me

Ska hem till pappa efter jobbet idag och fixa med bilen. Den är lite skabbig, så ska dammsuga den, torka ytor och förstås tvätta den utvändigt också. En lampa är paj fram också, så ska byta den. Måste fixa det relativt snabbt dock, för typ vid 5-tiden så kommer hans nya brud Marita dit och jag har cirka noll lust att träffa henne. Vill inte veta nånting om henne någonsin. Fjortis jag vet, men det är så jag känner. Får hitta på nån anledning så jag kan ta mig därifrån i lämplig tid.

Jag har vart proppmätt från pizzan igår ända fram tills nu. Nu är jag ashungrig igen, och pizza låter inte som en alltför dum idé. Fast det är inte nåt jag är sugen på egentligen... Hmm. Tacos vore nice.

Ib ska antagligen dra till London i 3 månader snart. Tycker jag är förbannat taskigt mot mig. Kommer ju inte kunna ringa han när jag vill då längre, och framförallt kommer jag inte få träffa karln på hur länge som helst. Uäh. Men okey, jag kan väl sträcka mig till att säga att det är kul för honom, och att jag verkligen tror på idéen och sådär, men ur rent egoperspektiv så... Dessutom vill jag ju egentligen följa med, men det går ju liksom inte. Svenssonlivet i form av katter, bostadsrätt och bil, avbetalningar som kräver fast arbete hindrar mig. Bittert in deed.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Karln! Haha...nej jag vet att det är lite sugigt att vara borta i tre månader, men det är klart vi kan ringa, och jag har ju internet där. Vi kan Skypa. ;)

Postat av: Johannes Flakbil

Dessutom ska du ju komma och hälsa på såklart?

2007-08-25 @ 15:08:37
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: Hanna

Min bil e mycket skabbig! Första månaderna var jag nitisk och putsade bort fläckar så fort de kom till! Det gick över...

2007-08-25 @ 21:56:49
URL: http://hanusi.blogspot.com
Postat av: mizaru

Johänes: =( Ni kommer väl inte ha internet på stället ni ska bo?
Får väl se om jag kan komma och hälsa på. Vill ju såklart, men du vet alla svensson-grejer ställer ju till det där också...
Hanna: Min bil är fin nu! Men jag antar att det kommer bli likadant för mig som det var för dig... Städar ju knappt hemma, så varför skulle jag göra det i bilen?

2007-08-27 @ 11:07:07
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback