Svar.

Kör mitt svar i bloggform då, så är det liksom lika.

Vi är iallafall ense på en punkt, för jag fattar inte heller. Jag känner inte dig, inte alls faktiskt. Och du känner uppenbarligen inte mig heller. Jag har haft fullt upp med att försöka svara på mina vänners meddelanden och telefonsamtal, ofta har jag inte gjort det heller. Har mått kasst på sista tiden, och eftersom du läser min blogg så borde du vara medveten om det. Jag är nämligen så ibland, asocial och anti. Då prioriterar jag bort sådana människor som jag inte känner, inte utav elakhet utan för att jag helt enkelt inte pallar. Om en människa är för på och tjatar så blir jag ännu mer anti. Jag har iallafall inte insett att du vart intresserad på det sättet, trodde inte ens att det var möjligt med tanke på att vi setts en gång i typ 3 timmar och sen knappt pratat med varandra efter det.

Sorry om jag sårat dig eller något, men det var iallafall inte min mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback