Soon My Friend

Idag gick jag hem i värsta ösregnet och blev sjöblöt. Dessutom fick jag tinnitus när blixten (antagligen) slog ner 2 meter ifrån mig och det åskade så damn högt att jag seriöst blev rädd. En upplevelse in deed.

Snart kommer Ibbsie hit, planen var att åka och hämta datordelarna redan idag, men tidsplanen har blivit en aning förskjuten, så det blir antagligen imorgon. Ska bli så himla skönt att slippa monstret jag har nu! Hawiee! Är det nån som ska ha bra dator så är det ju jag som är datanörden nr1. Eller kanske inte 1 förresten... Men kanske 1004? Det är ändå rätt högt upp på skalan.

Är det konstigt att jag känner mig typ nervös för att hänga med min bästa kompis i några dagar? Vi har inte setts på jättelänge, antar att det är därför... Jag oroar mig ju iförsej för allt. Borde sluta med det och bara vara glad istället. Men det är bara dumma människor som är glada, så jag tror jag skiter i det trots allt.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag tycker att din blogg är jättefin!

Postat av: mizaru

Tack tack.. :)

2007-08-11 @ 23:26:05
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback