Morgon Igen

NYVAKEN! Åuh... Jag vill sova mera. Måste gå och lägga mig tidigare om kvällarna.  Semestern har liksom fuckat upp min dygnsrytm. Nu så somnar jag tidigast 2 och så måste jag upp 9. Det kanske inte låter så farligt, men jag vill sova 9 timmar minst, annars är jag inte lika trevlig att ha att göra med. Känner mig iallafall piggare idag än igår. Då gick jag runt som en levande zombie. Kan ju bero på att jag hade sovit aslite, mina ögon hade fått allergichock under natten, det var asmycket på jobbet, sen fastnade jag i att fixa med bloggen direkt när jag kom hem, vilket innebar att jag inte åt mat förens efter 21. Hade käkat frukost kl9 på morgonen innan... Hmm. Inte okey så att säga.

För att inte upprepa gårdagen (det var ingen rolig dag) så kanske jag borde sluta sitta här och gå och fixa mig och käka frukost i lugn och ro istället för att stressa iväg som jag alltid brukar få göra. Men då måste jag sluta skriva typ... nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback