Landet

Idag blev inte riktigt som planerat, men jag är ändå nöjd. Åkte hem till min mormor och morfar, de bor på landet och det är asmysigt att hänga där när det är fint väder. Vi gick till deras lilla badstrand, simmade lite och gick sen hem iklädd bikini och converse... Haha, det var damn hot! Sen grillade vi och efter det fika... Åuh, man blir alltid så damn mätt när man är hemma hos sina mor/farföräldrar. Vi snackade rätt mycket skit om pappa, fick nästan lite dåligt samvete... Men han har verkligen agerat som ett totalt ass på sistone. Han förtjänar det. Fick höra en del finska också, jag fattade verkligen ingenting. Det är precis som de glömmer bort att jag sitter med. Lite charmigt iförsej.

Åkte förbi hemma hos min moster innan vi åkte hem, jag ska kanske köpa deras bil. Den var söt och grön och jag är lite kär nu. Lilla Loppan heter den. Its gonna be mine.

Hawiie! Snart kommer Ibbolajnen hit i flera dagar! Happy days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback