Extra Het


image159
Alltså ibland så är man bara sådär extra snygg. Och ibland är ens lägenhet sådär extra fräsh också. Då känns det sådär riktigt bra i hela kroppen!

Fy fan. Idag är jag jäkligt bitter. Vet inte riktigt varför, men jag tror att det kan ha med att göra att jag borde få mens vilken sekund som helst, och mitt humör är inte direkt det bästa under den tidsperioden. Hoppas dock att det kommer att ordna upp sig tills imorgon, för då är det ju paraden! På ett sätt skulle jag bara vilja stå och kolla på den, så man fick se alla andra, men det känns ändå mer lockande att gå mitt i den. Eventuellt ska jag åka på en av lastbilarna, får se om det blir nåt av det. På ett sätt vill jag nästan hellre gå, då kan man stöta ihop med folk lite mer randomly och sådär. I will see.

Jag är sjukt sugen på godis, men orkar inte åka till affären. Istället så har jag käkat massor av mat. Funderar på att äta lite till. Mens var det ja.. Haha. Allting blir så mycket klarare när jag tar med den i ekvationen.

Undrar om jag orkar ställa mig och koka potatis, eller om jag ska köra latversionen och göra omelett? Hm, vem försöker jag lura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback