Wet Pussy(cat)

Jag har haft så mycket ångest för att jag inte gjort ett skit i helgen så jag har fixat desto mer idag. Först jobbat och sen hem och städat. Dammsugit och torkat golven, sorterat tvätt inför imorgon bitti, städat undan massa skit och diskat. Försökte boka tvättid idag, men det var såklart upptaget. Imorrn kväll också. Så är tvungen att tvätta imorrn bitti klockan 7. Där fick jag för min lathet! Åuh, typiskt!

Funderar på att tvätta katterna också, jag har inte gjort det på hur länge som helst. Men det är lite omständigt och Marsei hatar det verkligen. Nu har han blivit så stor också att jag är lite rädd för att han ska kunna slita sig. Det är icket brau... Men kanske borde ge det ett försök ändå.

Måste äta också, inte gjort det än. Blev lite caught up med städningen liksom. Börjar känna mig svimfärdig dock, så det kan nog vara dags. Sätta på mat och tvätta katterna medans, sounds like a plan! Bilder på våta katter kan beskådas i bilddagboken inom en snar framtid i sådana fall. Moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback