Ursäkta?

Har precis kommit hem efter en helvetes resa hem. Lyckades självklart missa mitt tåg med 3 minuter och fick därmed vänta tillsammans med en massa fyllon och idioter på nästa tåg som gick om en halvtimme. Min Ipod hade lägligt nog bestämt sig för att dö på vägen till tåget, så satte min trust till boken som jag hade i väskan. Hann dock läsa ut den under halvtimmen jag väntade och då var jag alltså sysslolös under hela den tid det tar att åka hem med tåget. Detta var icket brau, eftersom tåget var helt fullpackat med folk, och de som satte sig brevid mig måste ha vart de mest irriterande människorna som existerat i världshistorien. Snubben var en rakad sak i ful skinnjacka ala stilen motorcykel, och bruden var en sönderblonderad rynkig solariebrun sak som antagligen var 10 år yngre än vad hon såg ut. De drack starkcider och var allmänt störiga till en början, men det blev värre. Bruden tar av sig skorna(!) och sätter upp sina ÄCKLIGA fötter brevid mig, och de var helt nariga och vidriga. De börjar snacka om att de ska gå ut först, sen äta och sen så "ska de ha lite kul också". De börjar hångla och tafsa på varann. Bruden sätter på sig kåtblicken och suger på hans finger. Han börjar snacka om att han ska "bunta ihop henne i soffan och ba ouh" och gör en höftrörelse av sexuell karaktär. Hon grenslar och håller på, hon pussar han på kuken genom brallorna. Sådär håller de på i FYRTIOFEM jävla minuter. VAFAN!!! Allvarligt så trodde jag att jag skulle spy. Gör man sånt liksom? Nä. Det gör man inte. Slutade med att jag gick därifrån efter att ha suckat och himlat med ögonen och sånt hur länge som helst. Sa "Orka?" när jag gick därifrån också, rätt så omedvetet. Haha. Ville egentligen fota dem, eller säga till dem att lägga av, men var lite rädd att han hårdingen skulle slå ner mig. Heh.

Kvällen innan denna hemska resa var dock trevlig. Käkade indisk mat som jag visserligen fick en aning allergi av, men det var det värt! Hur gott som helst! Nice sällskap också, hade väl en del att ta igen kanske, även om bloggar sköter en del av uppdateringen både på gott och ont. Haha. Kollade på en rätt larvig och förutsägbar film också, men ändå rätt bra av just den anledning som B förespråkade.

Nu måste jag sova eftersom slaven (jag) ska till jobbet vid 9.30 imorrn. Hawiee!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka vidriga människor, sånt där ska i min mening hållas bakom lås och bom och släkt lampa, men så är jag aningens pryd också :)

Postat av: mizaru

De får väl göra vad de vill hemma, men jag har ingen lust att behöva höra/se på. Det blev liksom bara ännu vidrigare för att de båda var asfulla och hon bruden ansåg sig vara hetast i världen, vilket hon icket var. Ville bara åka hem, inte gå på porrshow.

2007-04-14 @ 14:44:36
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback