Upp Till Stan

Igår var en bra dag. Kan ha något med att göra att jag råkade vara ledig, vilket jag nästintill aldrig är numera, men det kan också ha med att göra att jag faktiskt gjorde något på min lediga dag också istället för att bara sitta hemma och försöka varva ner en smula.

Efter att ha sovit i (välbehövliga) 12 timmar så begav jag mig UPP till stan, det var sol och jag kunde nästan (vädret är ju helt schizo) gå i bara tröja. Det var nice. Träffade A och vi gick och fikade på min gamla arbetsplats och sen begav vi oss till Lava för att stötta hennes syrra vid deras "trycka tryck på väskor bord". Var inte direkt full rulle när vi kom dit, men till sist fattade kidzen och började också trycka. Det var rätt skoj, även om min fantasi var rätt begränsad pga tidigare dagens hjärnmos, och sen när jag väl kommit på vad jag skulle skriva så tog det ungefär 100 år att skära ut texten i plastfilm... Men ändå! Käkade årets första glass i solen också, på en litet udda plats tillsammans med cirka 30 kidz också, det var en upplevelse. Haha. Pizza, film och trevligt sällskap blev resultatet av resterande dag och sen fick jag bege mig hemåt igen. Det var mindre pepp, men som tur var hade jag både telefon, Ipod och bok tillgängligt.

G ringde och väckte mig kl 8.30 och det var mindre trevligt. Det han sa var också mindre trevligt; kom till jobbet så fort du kan! Nääääj. Jag orkar inte. Bra att jag skriver blogginlägg när jag eg borde skynda mig. Verkligen bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback