Tråk AB

Boring dag. Mest för att jag är på boring humör tror jag... Vaknade och kände mig helt svullen, som i den där reklamen för nässpray, den tecknade bruden med enorm skalle. Så. Tack pollenallergi. Pallrade mig till jobbet och Tobbe påpekade att jag såg förjävlig ut. Tack återigen. Då känner man sig ju ännu piggare och fräshare. Not. Fick jobba över för att alla människor tyckte att de var mycket viktigare än min fritid. Tog bilen hem som tröst och svängde förbi solariet och solade. Kändes lite konstigt när det var värsta solen ute, men jag kan ju knappast lägga mig ute i bikini och sola nu, lite väl kallt kanske. Sen till ICA och handlade godis och cola. Moffa AB. Sen har jag bara suttit inne och tryckt hela dagen. Spelat WoW och slösurfat. Inte på humör för något alls. Mår illa av allt godis också... Inte min dag idag. Verkligen en menlös dag som jag helst skulle ha velat snabbspola förbi. Synd att det inte går. Då skulle man kunna spola tillbaka också och uppleva såna där bra stunder också. Sweet! Hm. Nu börjar mina tankar likna adam sandler filmer lite väl mycket. Inte okey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback