One Week 'til Piteå

Det regnar och därmed är det helt sjukt lugnt på jobbet. Känns helt konstigt eftersom jag är helt uppe i varv och van att göra minst tre saker samtidigt. Kom hit till 10, men det hade jag knappast behövt göra. Det finns ju sånt tråk som att städa att ta tag i förstås, men usch... Nej tack. Städa borde jag göra hemma och måste försöka spara den lilla lusten inför att göra det till det.

Om en vecka sitter jag i en turnébuss på väg till Piteå. Wohoo! Kommer bli så sköj. Pappa är mindre road, han har fått för sig att jag kommer köra ihjäl mig själv och alla de andra på vägen dit. Det är tydligen en stor risk att befinna sig på vägen så länge... Jag vet att 90 mil är rätt långt, men vi är 2 som ska köra och det är inte som att vi kommer sitta helt gravallvarliga hela resan direkt. Kommer vara musik och stoj och skratt. Iallafall om jag får bestämma. Jag ska tydligen få bli videoansvarig, vilket jag tycker är bra. Slipper jag försöka undvika att hamna framför kameran. Orka gå runt och försöka vara snygg hela tiden liksom? Lite rädd för att mess it up iförsej, med skakiga zoomningar och grejer. Men det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback