No Pjucks Pjucks, No Heroin

Jag har haft ont i mitt huvud hela dagen. Tryckte i mig värktabletter, men det hjälpte inte... Typiskt. Vad är det för mening då liksom? (Vad är det för mening med att ha visioner när ingen lyssnar?!) Tycker nog att det borde finnas starkare tabletter som hjälpte mot allt. Typ bitterhet. Haha. Kanske kallas lyckopiller förresten. Och de vill jag inte ta. Hellre bitter än apatisk skulle jag vilja säga.

Det var länge sen en arbetsdag kändes så lång som den gjorde idag. Gick mest runt och kollade på klockan hela dagen. Väldans effektivt. Efter jobbet tog jag bilen ner på stan, hade bestämt mig för att köpa ett par skor som jag spanat in typ 3ggr men som jag inte vart 100 på att jag verkligen ville ha. Men sen så tänkte jag att jag har ju haft dem i skallen så länge nu att jag nog måste köpa dem. Så gick in, frågade efter min storlek (5½), snubben försvinner in i det hemliga lagret och sen när han kommer ut så skakar han på huvudet. De har inga. Men de har storlek 6. Men då så tänkte jag att det inte var meant to be och sa nej tack. Får klara mig utan de pjucksen helt enkelt.

Köpte hårfärg och 3 toppar istället. Inte på samma affär, men ändå. Köpte träningsbrallor också, i förebyggande syfte om jag nu skulle få för mig att jag skulle vilja någon gång. Men det är iförsej mer som mjukisbrallor, så de kommer nog spendera mestadels av sin tid hemma i min soffa/på min datastol istället för på ett svettigt gym. Ha!

Jag ska få ny soffa förresten! Min bror ska flytta ihop med sin brud och då får de en soffa över. Jag gillar hans soffa. Asbra jue, passande färg och allting. Då kan jag spara ihop till ny säng först innan det blir dags för projektet soffa.



Jag måste se Yrrol snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback