Name My Moped

Jag är aldrig så sugen på att bada som när jag inte kan bada. Eller så sugen på våfflor som jag är när jag har ägg i kylen men inte är riktigt säker på att de är okey att äta fortfarande. Ska det vara så? Tycker inte jag. Just nu är jag nämligen bådadera, det är rätt jobbigt. Att duscha känns inte alls lika skoj, att sitta i fosterställning och duscha och låtsas som att man badar känns inte heller som ett alternativ. När det gäller våfflorna så skulle jag nog inte ens kunna trycka i mig dem även om jag gjorde några, eftersom jag ätit massa annat skit för att döva sugenheten på just våfflor. Det hjälpte inte. Åuh. What to do? I-landsproblem big time.

Har äntligen fått arslet ur vagnen och skickat in påställningspapper på min moppe, betalat försäkring och betalat vägskatt, så snart kan jag köra runt utan att vara olaglig. Inte för att jag kört runt ett endaste dugg sen jag fick den, den där ödesdigra dagen när jag fick min fina lårkaka (som jag fortfarande har kvar för alla de som undrar). Det har blivit som en grej nu, är nästan lite rädd för den... Dåuligt. Men när det har blivit fint väder igen och pappa har byggt min lilla miniramp till den så ska jag minsann brumma runt som en galning. Måste ju döpa den också... Någon som har nåt förslag? Jag är så kass på det där med namn förstår ni. Kanske ska döpa den till Engine efter min karaktär i WoW. Moahaha.

Kommentarer
Postat av: annie

pussymagnet, utan tvekan!

Postat av: mizaru

Haha, hmmm. Nä. ;P

2007-04-20 @ 13:04:31
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback