Mhm.

Fan vad jag hatar att ha fel om människor. Jag vill tro att folk är vettiga, att de har någon form av värderingar och moral inför hur man behandlar andra människor. Jag vill tro att när man säger att man tycker om någon så menar man det. Jag vill tro på att man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv. Men nopes. Tydligen inte. Jag blir lika besviken varje gång. Men jag blir lite glad också, för detta visar på att min bitterhet är befogad. Ska försöka komma ihåg detta, jag ska från och med nu utgå från det värsta. Sen får folk arbeta sig upp till att ha min respekt, istället för att få den från början. Så om du någonsin träffar mig och jag verkar dryg så vet du varför. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Självklart är din eventuella bitterhet befogad. Alltid. Folk är skräp. Jag uppskattar dessutom att det finns fler än jag själv som är bittra vid unga år.

Postat av: mizaru

Jag är inte ens vid unga år längre. ;)

2007-04-05 @ 23:25:25
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Precis som jag fungerar alltså. Folk får bevisa att de är värda att älska, jag har ite tid att ge dem en massa fördelar. ;)

2007-04-06 @ 00:30:00
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback