Mask Var Mens

Jag har inte mask. Däremot har jag mens. Borde ju kanske ha insett det när mitt humör svajat på sista tiden, plus att jag ätit sjukligt mycket och min hy inte vart som den borde vara. Men jag är tydligen trög. Sitter i fosterställning på min datastol och väntar på att tabletten ska börja värka. Det är inte så skönt att sitta så, inte för benen iallafall. Men däremot för min mage. AJ! Fan också. Hata.

Jag är helt stolt över mina prestationer på jobbet idag. Sorterade alla däcken och hängde dem i rätt ordning, gjorde snygga prislappar med namn på modellen, storlek, artikelnummer och pris. Detta kanske inte låter som värsta projektet, men det är det. Först och främst så hade vi inga artikelnummer och det måste man slå i kataloger för att hitta bland tre miljarder andra grejer, och alla kommer inte från samma leverantör. Men ja. Ni får komma dit och kolla hur snyggt det blev. Moahaha.

Jag var asduktig och skickade in min deklaration nu, vilket gör att jag får mina återbäring innan midsommar! Hawiee. Undrar vad jag ska göra för dem?

Jag blev kallad "lilla gumman" av en gubbe idag. Han gick runt och muttrade om att det var så dyrt och att han hade ringt och pratat med en tjej (jag är enda tjejen som jobbar där eftersom H är på semester) som hade sagt att vi hade trickcyklar för 1400 spänn, och när jag sa att jag absolut inte hade sagt det skulle han övertala mig att jag visst hade det. Fan vad jag hatar att man måste vara trevlig mot alla idioter. Men det var jag såklart, trots flera nedsättande kommentarer ala lilla gumman. Till slut så köpte han en cykeljävel ändå, och då så räknade han upp 7 stycken 500-lappar ur en bunt som innhöll betydligt mer än 7 sådana. Fattar inte varför man går runt i en halvtimme och klagar över att det är dyrt och säger att man bara har 2000 spänn och sen gör sådär? Ehh. Människor är så konstiga.

AAAAJ. Måste duscha tills detta går över. Jag avlider snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback