Ken = Kaffe

Jag är så damn trött nu. Sov aslite inatt, och sen har det vart fullt hålligång hela dagen och kvällen. Hann väl vara hemma cirka en timme innan jag var tvungen att åka iväg till Strängnäs för ännu ett kalas. Det var min moster som fyllde år, plus då påskmiddag som jag säkerligen skrivit förut, men som jag är för trött för att komma ihåg just nu. Aaanyways. Eftersom det var på mammas sida av släkten så var det självklart asmycket folk. Jag kände mig lagom pepp eftersom min socialmätare har fyllts och exploderat på de sista dagarna. Men fick bita ihop. Jag gillar ju min släkt, men de kan bli lite högjudda och enerverande i längden. Stannade väl där till typ 10, och sen så skulle jag köra hem. Pappa var typ lite för full, så han satt och skulle ge mig körtips. Något irriterande. Sen fick jag först åka in förbi mitt eget hus och släppa av brorsan och Erica och sen sätta mig och köra till Hölö för att dumpa av farsan och andra brorsan, för att till slut åka hem till mig själv. Jag var astrött som sagt, och det kändes nästan som att jag skulle kunnat somna vid ratten på den där sista sträckan när jag åkte själv på en helt mörk motorväg. Jag höjde istället radion som stod inställd på P3 och irriterade mig på Ken, det fungerade rätt bra som uppiggande medel faktiskt.

Sova kanske vore en idé? I think so yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback