Happy Birthday Sis

Idag fyllde min syrra år, 11 år för att vara exakt. Känns stört att hon är sådär stor. Känns ännu mer stört att jag knappt vet vem hon är. Känner henne inte, vet inte vad hon har för intressen, vad hon tycker om eller inte eller nånting. Har verkligen überkasst samvete för det. Hon om någon behöver en storasyster, någon som beter sig normalt. Att jag är den mest normala i hennes omgivning säger en hel del om man säger så. Men omständigheterna har inte riktigt gjort det lätt att ha kontakt med henne. Det är visserligen bara en ursäkt för att döva mitt dåliga samvete... Men ja. Usch. Ska träffa henne på lördag, och desvärre också pappa. Not funny. Men I guess I have to.

Jag är lite glad, för mina favvosar kommer vara i närheten nu. Erica kom till stan idag, och Ib kommer upp på söndag också. Tjokoko. Erica kommer jag träffa på lördag, och kanske på fredag också. Ib är preliminärt bestämt på måndag. Sweetah! Saknar dem asmycket båda två. De är så ego som ska bo så långt ifrån mig. Damnit.

Kom hem precis, har jobbat såklart, sen så skjutsade jag pappa till Strängnäs där han hämtade sin motorcykel, och han fick köra hem den och jag fick köra hem hans bil. Sen så skjutsade han hem mig. Krångligt värre... Så denna kvällen försvann ju om man säger så. Dåuligt. Jag hämtade ut en hjälm och 2 stycken lås till min moppe. Fick se den också, den var fasikens asstor! Kändes helt weird att jag ska åka runt på den. Men coolt. Får nästan skaffa en till hjälm så jag kan skjutsa kompisar och sådär också.

Har ätit tre mackor idag. 2 till lunch och en asäcklig från en mack nu på kvällen... Känner mig inte alls hungrig, men borde ju verkligen äta. Men vad? I donno...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback