En Värld Utan Sjukdomar

Hahaha. Jag satt och käkade frukost och beundrade min nya skärm när det plingade på dörren. Jag var övertygad om att det var Nina, för det finns väl ingen som plingar på min dörr på morgonen förutom hon liksom? I was wrong. Utanför stod en man i beige jacka och en tidning i handen. Han sa "Hej, jag skulle vilja prata lite om det här, En värld utan sjukdomar..." och pekade på tidningen. Jag hade macka i munnen och håret stod åt alla håll men lyckades klämma ur mig "Nej Tack" och så drämde jag igen dörren. Vafan? Hur kom han in i byggnaden över huvud taget? Det är ju portkod och grejer. Jag trodde allvarligt talat att det inte fanns kvar några jehovas vittnen som åkte runt och knackade dörr. Men I was wrong again. Tyckte lite synd om han... Hann höra ett ledset "Nehe....." medan jag slog igen dörren. Haha. Tänkte vrida om låset, men det gjorde jag inte, för jag visste att han skulle höra det och bli ledsen. Jag är för snäll ibland. Bwahaha.

Kommentarer
Postat av: tirec

HAH! du är ond!!
jag är skitsvag för personer som knackar dörr. en gång kom en brud från jehovas och pratade i EN TIMME. och jag babblade på.. sen avbröt jag "jag måste tyvärr gå och plugga" hon bara "ja men jag kan komma tillbaka nästa vecka.." "okej" svarade jag tyst. men hon kom aldrig. mohahha!

Postat av: Hanna

Klart de fortfarande knackar dörr, med tanke på hur få platser det finns i himmelriket är jag förvånad över att de inte tar till än mer drastiska metoder :)

2007-04-12 @ 00:35:15
URL: http://hanusi.blogspot.com
Postat av: mizaru

Drömhus: Näj, jag var ju snäll skrev jag ju! Haha. Du är ju dumsnäll jue, låta dem hjärntvätta dig sådär. Snart går du väl säkert med och börjar hänga i rikets sal. ;)

Hanna: Jamen kan de inte göra lite mer high-tec grejer? Känns så gammelmodigt liksom. Haha. Är det liksom någon som går med i jehovas av att de kommer till ens dörr? I donno. Kanske det är. Annars kanske du inet skulle göra det. Hm.

2007-04-12 @ 21:52:28
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback