Charity

Satan vad kallt det är idag. Har hunnit skruva ner elementen eftersom jag antog att det var vår, men nopes, I guess not. Snö ute! Vad är det om? Inte okey. Måste nog bada för att få upp kroppstemperaturen.

Sov med min nya bästa kompis inatt, en sån där ögonbindelaktig sak som de delar ut på flygplan när man flyger långt, alternativt en sån som alla fjolliga brudar som sover i himmelssäng har i alla filmer. Haha. Men det är så satans ljust inne i min lägenhet och jag hatar verkligen rullgardiner. Det är så satans fult. Om jag hade gardiner så kanske jag skulle kunna ha det iförsej. Heh. Men detta funkar alldeles ypperligt faktiskt, även om det kändes en aning geeky.

Fick nåt slags välgörenhetsryck idag, vilket involverade att anmäla mig till att bli fadder och byta el till GodEl. Inte för att jag vet att det absolut går till de grejerna som man betalar för, men det kanske dövar mitt dåliga samvete gentemot de som har det sämre än mig iallafall. Köpte även ekologisk mjölk när jag var i affären. Samt klickade i att jag ville ha miljömärkt el för x antal öre per kwh extra. Hmm.

FRYSER! Bad-time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback