4 Minuter, Rekord!

Alltså. Jag har nog aldrig gått upp så fort som jag gjorde idag. Hade lovat att vara på jobbet kl10, eftersom det eventuellt skulle komma Skeppshult cyklar då som jag var tvungen att ta emot eftersom G hade andra saker att fixa. Satte alarmet på 9, vaknade då, skulle bara blunda lite (som jag för övrigt brukar klara av utan problem) men nästa gång jag öppnade ögonen så var kl10! PANIK. Ytterligare en grej som ökade på paniken var att jag bara hade parkeringstid fram till 10. Ville icket ha böter. Så jag sprang upp ur sängen. Ja. Sprang. Slängde på mig första bästa paltor, slängde i mascara i väskan och satte mig i bilen. Det tog 4 minuter från att jag vaknade tills att jag satt i bilen. Haha. Så nu går jag runt och ser rätt rolig ut, i knullrufs (utan knull), nyvakna ögon och de mest omatchande kläder man kan tänka sig. Bwahaa. Tycker det är rätt roligt, särskilt det faktum att cyklarna inte har kommit ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback