Veterinärmongo

Dags för Marsei att bli kastrat. Har bokat tid tills på tisdag hos veterinären. Gillar inte henne, men det är så himla nära så man kan gå dit... Blir ju mycket lättare då. Men hon lät mig typ inte kastrera honom, för att "de kan bli så feta om man kastrerar dem för tidigt".. Fick typ tjata för att få en tid. "-suck- ja det är ju ditt beslut" helt sur var hon. Men jag vill inte se ett "läppstift" varje gång jag klappar Marsei. Jag vill inte behöva offra min nattsömn. Jag vill inte att Serlot och Marsei ska bli ovänner bara för att han blivit könsmogen. Han e 7½ månad. Då kan och får man kastrera. Hon sa "men kan du inte ha katterna på olika ställen så länge"... NÄ det kan jag inte. Och jag vill inte heller.

Knipsa av hans kulor och håll käften!

Lalalalaaaaa....


Marsei

Kommentarer
Postat av: tirec

läppstift, klart du vill se? haha!
kastrerad eller inte, söt är han iallafall.. :)

Postat av: ze7en

Vilken biatch!
Det ska ju vara lugnt att knipsa fran det att de ar 6 manader och ar konsmogna...han ar ju obviously konsmogen :)

Sa soet han ar!
Ar det lite skogis i han?

2006-10-13 @ 03:28:10
Postat av: mizaru

Jag vet, riktigt otrevlig var hon. :S Hon gick med på att boka en tid, men hon skulle kolla på honom först och se om det "gick".. Om hon säger nej blir jag fan sur.

Jaa... Marsei är übersöt! Men ingen norsk skogskatt, dock har han Maine Coon i sig.

2006-10-13 @ 11:25:05
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback