VERSAL

Sov sjukt länge inatt. SKÖNT. Med versaler. Det är då ni vet att jag verkligen menar det.

Annars har det icket hänt särskilt mycket denna dagen. Övningskörde iförsej, gick asbra. Övade fickparkeringar och påfarter på motorvägen. Jag e GRYM! (Versaler igen.) De har ringt ifrån körskolan också, ska vara där klockan 10 på måndag. De hämtar mig från station. Undrar om de kommer stå med en skylt med mitt namn på som de gör i filmer och sånt... Haha. Rouligt.

Jag e trött fortfarande. Ska nog sova tidigt ikväll också. Ska bara äta först.

Åh just det. Köpte lite prylar idag också. Eller, en jacka, örhängen, tofsar, hårnålar och en hoodie.
Nu är jag fattig. Särskilt eftersom jag måste betala intensivkursen också. Ihk.

Kommentarer
Postat av: tirec

jag vill också ha en jacka......

nu är det du som aldrig skriver i bloggen. tänk på stackars mig. jag har inget att göra nu.

Postat av: mizaru

Först klagar du på att jag skriver för mycket, och nu för lite. Bestäm dig männska!

2006-10-19 @ 12:34:38
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: tirec

....filåt.


jag vill att du ska skriva mycket. :)

2006-10-19 @ 18:30:18
URL: http://tirec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback