Umeå Is Far Far Away

...och där bor en liten flicka vid namn erica. Nu var hon hemma och hälsade på, och självklart vill jag ju umgås med min lilla snorpa då. Så jag åkte till stan även fast jag egentligen bara ville vara hemma med mina små bebisar (katter) och jagade skor till henne. Det tog sitt lilla tag, och jag kände att jag verkligen fått typ torgskräck av att vara i Flen en vecka... Det va så mycket folk! Shit. Vill inte åka upp dit igen på ett tag. Kan man hyra stan så att man kan gå själv i affärerna? Det vill jag.

Efter ett tag hittade iallafall Erica the shoes of her dreams. Haha. Or not. Det visar sig. Tror dock att hon kommer byta färg... Eller, vad vet jag. Jag gillade de hon köpte bäst iallafall. Erica skulle träffa Markus efteråt, (när man bor nånannanstans blir det verkligen löpande-band effekten på att träffa kompisar o familj o sånt) och frågade om jag ville henka och ta en öl bara sådär för att fira lite att JAG KLARADE TEORIN. Moahah. Svag som jag e så sa jag ja. Men drack bara några öl, spelade musikquiz (vi vann inte.. damn it) och snackade massa skit. Sen pendeln hem och sen sova i min egen underbara säng! Nice så att säga. Katterna har vart hur mysiga som helst också... Å mina darlings.

En bra grej med veckan i Flen är att jag kan gå upp tidigt utan att vara trött. Hur gött e inte det liksom? Gick upp klockan typ 7.30 i morse, pigg som en lärka! Oh what a beautiful morning, oh what a beautiful day...





(Lite lessen för att Ibbsie inte ringt mig och sagt grattis ännu.... -lessen smiley- Iförsej dog min telefon igår (inget batteri) men det brukar ju stå då när man sätter på den att man har gamla missade samtal. Väl? I donno.)

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Jaha var det DÄRFÖR du inte ringde mig igår...det var den där förbannade spriten som slog till igen. Så fort den är inblandad så hör du inte av dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback