Tekken Rulez

Alltså jag är så sjukt nervös inför imorgon. Jag måste packa och grejer, men vad ska man packa liksom? Eller, kläder och skit förstås.. Jag vet inte. Känner mig helt virrig. Kommer säkert glömma nåt asviktigt. Måste iallafall ha med körkortstillståndet antar jag... Och legitimation. Jaja. Det löser sig.

Igår var Tirec här hela dan, iförsej har hon vart här typ hela dan idag också. Typ inte gjort nånting idag, käkat pizza och kollat på TV. Igår hade vi lite turnering i Tekken och Burnout. Det senare vann jag såklart (eftersom jag spelat det rätt mycket och hon aldrig) men Tekken vann hon.. Damn it! Fattar inte. Hon valde de kassa gubbarna och vann ändå... Helt konstigt. Men sen fick hon "kramp i armen" när jag började vinna... Hmm.. Eller hur liksom! Haha! Gick ut en sväng också, men det var rätt trist så vi gick hem rätt snart... Dansade bara en massa och sen hem. Jäkligt nödvändigt. Not. Jag ska fan sluta gå ut. Det är damn boring de allra flesta gångerna, var ju typ 1000 ggr roligare att spela Tekken och snacka skit.


107336-16


Kommentarer
Postat av: tirec

för att jag är bäst såklart? och jag FICK damp i handen, i promise!
ganska ball att jag kom in igår, ändå. "hon är från STRÄNGNÄS, hallå. känner ingen här..." jaja. ;)

Postat av: mizaru

Haha... Yeyeye.. Visst, du fick damp... Vi säger så. -klappa på huvvet-

Hehe.. Ja.. Verkligen "jamen eftersom hon är så gammal (=jag) så kan du väl få komma in"
Kändes bra. I hjärtat liksom.

2006-10-22 @ 21:13:01
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback