Paus

I Idorl (som jag pinsamt nog följer) så då kan jag skriva lite om min oerhört intressanta dag. Den har vart boring as hell. Nu finns det verkligen INGET att göra längre på jobbet. Har fixat allt. Hoppas det kommer in lite nya cyklar snart så man kan montera iallafall. Fick ledigt imorrn så jag kan måla klart innan jag åker på intensivkursen på måndag. Så kommer vara ledig i över en vecka! Skönt som attans. Då kanske man får lite nytändning på jobbet när man kommer tillbaka.

Imorse var jag på banken, det var sköj... Sen köpte jag kaffe och sandysmacka, så då kunde jag inte cykla till jobbet, så fick lämna den på stan. Fatta att jag ångrade det när jag fick GÅ i regnet till stan, hämta cykeln, cykla hem i regnet, eller först till solariestället (måste ju sola innan jag åker till Flen ju). Kom hem vid typ 19.40... Hur kunde jag göra det? Trodde icket det skulle ta så lång tid.

Hade lovat Ibbolajnen att vi skulle kolla på Lost tillsammans, men blev ju sent nu... Och jag MÅSTE se Idol. Men är ju ledig så vi kanske kan se det efteråt. Sörlåt iallafall Ibbsie.

Nu börjar det igen.. Tjinelingshoppsanhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback