Ninis E Pensionär

Mja nästan iallafall. Fast i så fall är jag pensionär också om en månad... Heh. Så jag tar tillbaka det dära.

Direkt efter jobbet drog vi till thairestaurangen och käkade... Nina snackade på som vanligt. Haha. Jag chansade och prövade nåt nytt, men det borde jag inte gjort såklart. Den jag brukar äta är mycket godare! Denna var väl iförsej okey, men a. Lite bittert. Nog om det... Hehe. Sen drog vi ner till "Flamman" (fan va nördigt) och drack varsin drink. Nina drack 2 den lilla svampen. Var bara vi där, men vi kände bartendrarna lite (eller, nina och tom känner dem rätt mycket) så snacka med dem också. Hemma vid typ halv 9. Helkväll med andra ord. Eller inte.

Nina fick en hårtork i present....
Snyggaste bilden på brorsan o kusinen som jag kunde hitta! Lovar...

107336-12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback