Meningslöst inlägg.

Sitter på ett sunkigt bibliotek och skriver.... Tjoho. Det går rätt bra här ändå, ska inte klaga. Vet inte när skärmen stängs av så skriver bara lite kort....

Bor med 2 tjejer i en ännu sunkigare lägenhet. Har gjort hela teoriboken hittills, så är lite stolt... det är så långt som vi ska ha hunnit tills imorrn, så nu har jag inget att göra i Flen på hela dan. Ska typ gå till ett café nu snart, och sen kanske hyra en film om videon funkar (det vet vi inte riktigt, eftersom vi inte har en video att pröva den med)...

Imorrn blir det halkkörning och jag är svinnervös.... Ihk. Kommer kanske köra ihjäl mig, vem vet? Nä. Det kommer jag inte.

Jag är så bored att jag till och med har ringt till min pappa, och till farmor. Vadå att denna "stan" är menlös.

Körningen går bra också, läraren säger att jag kör bra, lite dålig med spegeln bara ibland. Sen gick det rätt kasst sista lektionen också, men det var av förståeliga anledningar, hade tankarna på annat håll om man säger så. (Är stolt över dig! Det var riktigt starkt gjort faktiskt.)

Får skriva mer en annan gång.. TjingTjong

Kommentarer
Postat av: ze7en

Visst det ar lite allvar i det men se till att ha lite skoj ocksa! Halkan ar ju skiiiiiit skoj!

2006-10-25 @ 00:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback