LysrörsMani

Har precis kommit hem från vad jag tror är den längsta dagen på jobbet någonsin. Känns som jag bott där i cirka 3 år och äntligen har fått komma hem. Var bara jag och Tobias där idag, eftersom det är tillbehörsmässa i Göteborg hela helgen. Har gjort så himla mycket, men ändå gick tiden helt sinnesjukt sakta. Började med att lysröret bakom disken börjad blinka, och eftersom det är det mest SKABBIGA som finns med blinkande lysrör i en butik så var vi tvugna att fixa det. Gick ner i källaren och hämtade upp en miljard lysrör som var långa som as, eftersom vi inte visste vilka som funkade och inte. Detta var iallafall upptakten till jakten på fler trasiga lysrör, så vi har bytt här och var och fixat och klättrat på stegar och bla bla... Det var asmycket rör som var trasiga också, så fick ju göra allt flera ggr också. Nu ser det iallafall okey ut...

Käkat indisk mat har vi gjort också. Och sålt en cykel. Meckat. Monterat. Dammsugit. Sopat. Spelat spindelharpan på datorn. Fikat. Snackat med kunder. Typ allt.
Undrar vad vi ska göra imorgon egentligen?

Nu ska jag iallafall äta, fast först måste jag åka till ICA... Städa bör jag göra också. Och tvätta.
Får se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback