Lazy Sunday

Jag kan inte undkomma känslan av att det är söndag idag. Jag tror nog att det är det EGENTLIGEN. Eller så är det bara jag som blivit psyko av för lite sömn. Hm. Kan ha med alla ipren att göra också. Eventuellt.

-suck- Jag hatar att jag alltid sparar så mycket tvätt att jag måste tvätta 2-3 dagar i sträck. Jag vill bara sova egentligen, men istället får jag springa fram och tillbaka till tvättstugan och medans jag väntar på att maskiner ska bli klara kolla på "Project Runway". Tur att det är typ 50 avsnitt efter varann iallafall. Omväxling kan ju vara farligt.

Orkar inte måla idag. Förhoppningsvis kan jag sova inatt, i såna fall ska jag måla hela dagen imorrn.
Ja det ska jag.

Nu börjar "Project Runway" igen.. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback