Insomnia

Gah vad pissigt. Jag har inte kunnat sova alls inatt.. Bara vridit och vänt mig. Gick o la mig i sängen vid 01.30, sen gick jag upp runt 05.30. Var liksom ingen mening att försöka längre. Visst har jag säkert slumrat till någon gång då och då, men sådär att man vaknar för minsta lilla..

Jag blir så arg nu har jag äntligen börjat bli friskare, men då såklart ska det komma nåt annat... Har fått infektion i örat tror jag. I örsnibben. Den är helt svullen och det är svullet ner på halsen också och gör ONT SOM FAN! Kan ju säga att det var en mayor anledning till varför jag inte kunde sova inatt.

Skoj. Tack. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: Penelope Cruz

This is a very good site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback