Insomnia Part II

Jag har inget att göra, bara en massa kassa tecknade serier på TV. Kan inte städa, eftersom jag gjorde det igår. Skulle nog inte pallat det ändå iförsej...

Nä, det får bli en fin random lista från Itunes istället.
[Alltså, tryck på random i Itunes, se vilka 20 låtar som spelas först]

1. Milo Marsei - Monster
2. Kashmir - Miss You
3. Snow Patrol - Same
4. Tool - Intension
5. Robyn - Handle Me
6. The Knife - Got 2 Let U
7. Dane Cook - Dream House
8. Justin Timberlake - Cry Me A River
9. Radiohead - I Will
10. Largo - Don't Make A Sound
11. Regina Lund - Unique
12. Muse - TSP
13. Hassan - Taxi
14. Grease Soundtrack - We Go Together
15. Bloc Party - Pioneers
16. Coldplay - Sparks
17. System Of A Down - Question!
18. Kelis - Milkshake
19. Kent - Gravitation
20. Cake - Frank Sinatra


Jahapp. Så var det gjort. Ingen sådär grymt pinsam låt kom med denna gången.. phew..

Vad ska jag göra nu då? 1½ timme kvar tills jag börjar jobbet...

Kommentarer
Postat av: tirec

hassan - taxi liksom?? varför? mohah

kan just tänka mig dig gå runt och dansa till kelis milkshake...HA-HA. ;)

Postat av: mizaru

Varför hassan? Jo, för att det finns inlagt och random liksom väljer ut låtar slumpvis serru. Lite det som är grejen. ;)

Och Milkshake var ju riktigt skoj o skaka rumpan till när den var, så att säga, inne. :P

2006-10-14 @ 21:08:31
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback