Flen = Boring

Alltså. Sjukt vad långa dagarna blir när man går upp sisådär 8 på morgonen... O vi har bara saker o göra till max 3 på eftermiddagen. Så det blir långa dagar i Flen kan man ju säga. Har pluggat teori idag och så gjort halkan förstås. Det var grymt kul att åka själv i bilen, utan nån som sa åt en hur man skulle köra hela tiden.... SWEET kan man ju lugnt säga. Att halka runt var också rätt sköj, även om jag höll på att köra på Helena en gång.... Och jag körde på de små barnen ett antal ggr också om man säger så... Ihk.

Börjar bli trött på den här stan nu. Men måste ju plugga och se till o fixa det där satans teoriprovet på måndag. Skulle ju kunna åka hem i helgen o mysa med mina kissar, men borde inte.. Kan ju stanna och liksom härda ut och bli kung på teorin istället.

Jag saknar Marsei o Serlot så damn mycket. Lite pinsamt nästan. Läser en massa kattböcker på biblioteket när jag väntar på datorn här. Haha.

Jaja. Nu går säkert tiden ut, och måste hinna logga av allting innan skärmen släcks....
Bye from Flen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback