Creepy Guy At Work

Alltså. Varför är snubbar så jäkla mongo för? Kan jag inte få jobba utan att någon ska flörta med mig bara för att han är kille och jag är tjej? Jag ska skaffa en t-shirt där det står "Hej jag är lesbisk, FÖRSVINN!". Tack och hej. Inte för att det händer särskilt ofta, eftersom det mest är gubbar och tanter här inne tycker ja... Men den här snubben iallafall... Kommer in i sin FULA canadian goose kopia till jacka, solglasögon (hallå, det är typ dimma ute!?) och är allmänt ful. Snackar om typ allt, om sina föräldrar, om att jag ser sjuk ut (bra raggreplik) och att han vet hur det känns (nehe, har du OCKSÅ vart sjuk?? Fantastiskt!). Säger typ att jag verkar smart, bara för att jag påpekar att om man har en genomskinlig flaska så ser man hur mycket det är kvar.... Ja min IQ måste vara onormalt hög för att jag kan inse detta faktum. Sen när han går och har köpt grejer för 1000 spänn, så frågar han vad jag heter, säger vad han heter och innan han hinner fråga efter mitt nummer (vilket jag vet att han skulle ha gjort) så avbröt jag honom och sa typ "jamen lycka till med monteringen nu HEJ DÅ". Åhh.. En halvtimme av mitt liv spenderad på en idiot.

Åh, hatar att jobba med serviceyrken... Man måste vara trevlig även när man inte vill.

Jag vägrar prata med han om han kommer in igen. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Det var inte Johannes Brost va?

Postat av: tirec

hade du din glittriga kortkjol på dig idag som du sa??

isåfall inte alls konstigt............... ;)

2006-10-13 @ 18:19:30
URL: http://tirec.blogg.se
Postat av: mizaru

Jo, det var nog den gode Johannes nu när du säger det. Jag tar tillbaka mitt inlägg.

Och Tirec.. Ja jag får väl kanske skylla mig själv när jag har den kjolen på mig. Den är ju bara så HET!

*PuzzZZ FniZZz*

2006-10-13 @ 19:21:12
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback