BORED

Hej jag är uttråkad.
Så tänkte skriva om min ypperliga söndag för att fördriva lite tid.

Har vart på kalas idag, mina kusiner Sandra och Sophia fyllde år, 18 resp. 15 år. Känns helt sjukt att de har blivit så gamla, då känner jag mig verkligen som någon gammal kvarleva från 1800-talet. Sandra ska till samma körskola som jag ska till, fast 2 veckor innan (hon åker dit imorrn). Känns lite bra att hon åker dit, så kan jag fråga om hur allt går till från henne. Som tillexempel:
  • Kommer man få bo ihop med någon i samma rum
  • Hur många andra kommer vara där samtidigt
  • Finns det kök och sånt
  • Är lärarna idioter
Allt det där skulle jag iförsej bara kunna ringa och fråga om (förutom den sista fråga då förstås) men jag hatar telefoner. Dessutom känns det bättre och höra allt från henne som är lite objektiv.

Jag övningskörde fram o tillbaka till Strängnäs idag också, gick asbra. Fortfarande lite läskigt med påfarterna på motorvägen, och pappa är fortfarande damn annoying när han sitter i baksätet och pladdrar och kritiserar/berömmer. Håll klaffen liksom?

Ib hade fixat med bloggen också när jag kom hem! Vadå att jag blev GLAD! Han e en sån dära snell skaunepaug minsann.

Nu blir det te ala cactus och läsa bok... Sen nanna.

GoodNight

Kommentarer
Postat av: tres.

MEN, strängnäs liksom.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback