You Give Me Issues

Nu har jag iallafall ICKET sovit för länge. Uppe klockan 7 för att tvätta. Inte illa. Särskilt inte eftersom jag sovit asdåligt inatt... Kunde inte somna förns runt 1. Hm. Har märkt att mycket av min blogg handlar om sömn... Inte helt okey. Men har ju uppenbarligen problem med det. Annars skulle det inte uppmärksammas. Damn också. Jag som vart så glad för att min sömn vart så bra innan, somnat och sen inte vaknat förns jag skulle. Hatar verkligen att ligga o vrida mig och va astrött men inte kunna somna. Och det är ju knappast för att jag inte vart aktiv på dagarna eller liknande. Får väl kanske börja med nån sån där huskur ala "drick varm mjölk innan du går och lägger dig". För råd som "börja träna" är inget för mig! Undrar om varm choklad räknas?

Ibbsie kommer komma uppåt nu fick jag reda på inatt. Det är ju kurl! Om man kommer få tag på han så man kan ses förstås. Hinthint... Moahaha. Han borde få pris för mest svåråtkomliga person som det är nu.

Tirec kommer också hem! Så nu har jag 2 styckna som jag vill hänga med massor. Och så borde jag åka upp och hämta Mizaru snart också. Och övningsköra. Städa måste jag göra också. Så veckan blir nog packed om man säger så.

Kommentarer
Postat av: tirec

naw, du får sluta ligga uppe och chatta hela nätterna. hah ;D

upptagna kvinna.. yeaaah!

Postat av: niina

Drick inte svart te på kvällen.
Ät mera b-vitamin.
Ligg med fötterna utanför täcket så att de blir kallare än resten av kroppen.
Motionera mera. (fast det va inget för dig ne, men det funkar)
Drick inte alkohol. för visst somnar man kanske snabbare. Men sömnen blir inte djup o man blir ännu tröttare.


sov gött

2006-11-06 @ 17:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback