Utgånget Datum? Langa Hit!

Här kommer som vanligt ett inlägg från jobbet... Man ska väl ha rutiner. Moaha. Sitter och dricker kaffe och äter muffins. Muffinsen var jäkligt onödig att köpa på ICA i morse, eftersom det ligger 6 Toblerone på jobbet och skräpar. Tänkte'nte på de. Vad som däremot var nödvändigt att köpa var mjölk, vilket jag givetvis glömde. Så nu dricker jag mjölk i kaffet som har utgångsdatumet 27/11. Känns sådär. Men jag var kaffesugen och kaffe utan mjölk är som att dricka arsenik. Mjölken smakar ju inte dåligt, även om jag inbillar mig att den gör det. Igår åt jag även kalkon som gått ut den 27/11. Äcklig jag är.

Var på stan imorse (klockan 11.30) och köpte födelsedagspresent till mamma. Gick för övrigt upp klockan 11.05. Jag är nog snooze-mästarinna. Iallafall. Hon fick skivpresentkort, eftersom hon ville ha skivor men inte visste vilka artister hon gillade. Pappa hade redan paxat den enda specifika skivan hon ville ha (Gnarls Barkley), så då fick jag vara tråkig och köpa presentkort. Blä. Men hade ju rätt begränsat med tid om man säger så.

Jag börjar bli allvarligt skadad av det här jobbet btw, har nämligen kommit på att den godaste doften jag vet är cykelolja som sprutas på en kedja. Hahahah. Shit. Stört. Även kommit på att jag gillar när mina händer blir helt svarta med smuts så jag kan tvätta dem och se vattnet bli helt svart.... Hmm... Kanske inte borde skriva det här i bloggen. Jag är fan störd på riktigt. Ha! Skit samma. Min blogg. Moahaha.

Kommentarer
Postat av: mady

hehe det är så sjukt överskattat att mjölken går ut det datumet som står på paketet. den varar oftast i 2-3 dar till. huvudsaken är ju att den luktar fräscht. men jag förstår att du nojjar, det gör jag med. jyrg får alltid lukta på den också ^_^

Postat av: Trashcan

Aha, det är DU som är cykelreparatörskan?!!

http://www.vertigo.se/cykelrep.htm

2006-11-30 @ 17:43:16
Postat av: mizaru

Men öh.

2006-11-30 @ 18:47:53
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback