Undanflykt

Vad gör man inte för att slippa städa?


Idag: städa, jobba, diska
Igår: vara nervös, ta körkort, köra
I förrgår: åka till Flen, övningsköra för sista gången, käka tacos hos päronen
Imorgon: baka, tvätta, fixa för lördag
I övermorgon: fylla år, få presenter, träffa släkten


Humör just nu:
trött och ett uns stressad
Stjärntecken: skytt
Väder: typ morgondis
Bästa egenskap: har många bra, men ingen bästa
Sämsta egenskap: men blir ju deprimerad av att sitta och fundera på det


Favoritmånad:
beror väl på vad som händer den månaden?
Tv eller film: om man bara får välja en så blir det TV, kolla på film själv är ingen höjdare
Bok eller tidning: helt klart bok
Bar eller nattklubb: bar, om man inte ska dansa
Arbete eller skola: jobba om man har ett kul jobb, plugga e också kul, men i lagom dos


Morgon eller kväll: morgonen suger
Klädsel just nu: min brorsas mjukisbrallor som jag "lånat", mina fårsockar, hoodie
Sällskapspel eller tvspel: men både och såklart!
Kramas eller pussas: beror på med vem
Promenad eller bio: men det är ju inte ens likt varann. promenad till bion?


Öl eller vin: öl på pub, vin till mat
Godis eller snacks: godis helt klart, chips e överskattat
Byxor eller kjol: kjol. moahaha! trodde du på det själv eller?
Senast sedda film: Borat
Komiker: just nu Dane Cook, men annars är min favvo... ehm.. vad heter han Ib? You know who!


Skådespelare: har ingen favorit sådär
Artist: Swimfaster Godwhispers såklart. Moahah.
Barn: tror inte det, adoptera en 18-åring är fortfarande ett alternativ
Djur: mina 2 kissemjaus Serlot och Marsei
Utbildning: gymnasie - samhäll media, 2 år internationell kris- och konflikthantering, en termin pedagogik = ingen utbildning. Eller? haha.


Stamgäster på din blogg: well, det är ju ett visst antal varje dag, men vet ju inte om det är samma folk
Förhållande eller singel: singel
Hetro, bi eller homo: mycket mer homo än hetero iallafall
Fotboll eller hockey: men urk
Kärlek eller vänskap: funkar ju inte med bara det ena eller det andra


Glasögon eller linser: perfekt syn, men vill ha glasögon. jag passar i det.
Storstad eller småstad: storstad tack
Stökigt eller städat: vill ha städat eg, men det blir ju stökigt hela tiden ändån
Restaurang eller hemlagat: jag lagar grym mat, men man slipper diska på restaurang
Tävling eller lek: tävla är inget för mig


Jacka eller kappa:
jacka, kappa är för tanter
Stark eller svag:
jag har blivit rätt stark av jobbet, men skulle nog klassas som svag ändån
Hus eller lägenhet:
vill nog ha hus nån gång, men trivs rätt bra i lägenhet också
Brun eller blek:
blek kan va skitsnyggt, men jag ser bara sjuk ut då. överdrivet brun e asfult (om man inte vart utomlands)
Favoritbutik:
ehm, ICA? moahah

Favoritnöje: skriva listor? (åh.. dålig humor) men jag hatar favoritfrågor, det beror väl på humöret!
Favoritmat: favorit bläää... vill ju inte äta samma sak varje dag
Fjantig eller tuff: skulle inte beskriva mig själv som någotdera
Händer eller fötter: fötter är rent generellt fula, händer kan vara jättevackra
Sparare eller slösare: mer åt spara


Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Jim Gaffigan.

Postat av: mizaru

Nä... han e också bra, men du vet han som typ e så jäkla nere med stor näsa?

2006-11-23 @ 21:58:35
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Trashcan

Det var väl det jag misstänkte: jag är en tant.

2006-11-23 @ 23:36:55
Postat av: mizaru

Muahah! Jag hade faktiskt en diskussion om vad en kappa var för något med min mamma, och hon hade en helt annan definition än vad jag har, tänker liksom på ett visst sorts plagg när någon säger kappa... Heh. Men det finns säkert fina "hippa" sådana också, som inte är beiga och har skärp i midjan. Haha. ^_^

2006-11-24 @ 00:24:53
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Jeremy Hotz.

2006-11-24 @ 15:24:17
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: Trashcan

Den är svart, har skärp i midjan och tillfredsställer min uniforms-fetischism. Sedan har jag en svart trenchcoat som jag ser ut som en blottare i också.

2006-11-25 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback