Ugly Pic

Damn it! Jag glömde mitt körkort (läs liten fånig papperslapp) i mammas bil... Jag som tänkte fota det och lägga upp typ i bilddagboken eller ngt. Mjaja. Jag vill ha mitt riktiga körkort nu tack! Eller, helst vill jag inte det, eftersom jag ser ut som helvete på den där bilden som jag kommer få leva med i 10 år. Inte ens om jag "tappar bort" det och måste skaffa nytt blir jag kvitt den jäkla bilden. Inte sen den så fina digitala åldern inleddes då allt sparas digitalt. Damn damn damn. Ska inte visa det för nån. Tror iförsej att jag kommer ihåg det värre än vad det var.... Hoppas det iallafall.

Nu har jag ringt alla som jag borde ringa till tror jag... Hmm. Så skönt att jag klarade det. Sköj att behöva ringa runt till alla och deklarera att man är en loser som inte klarade uppkörningen.

Btw så fick jag åka med på en körlektion innan min uppkörning, satan vad han körde som en kratta! Det var riktigt illa alltså. Satt typ och skrattade i baksätet... Stackarn. Haha. Det gjorde honom nog inte alls mer nervös. Mohaha. Han körde upp samtidigt som mig, men klarade det inte. Big surprise liksom, det skulle jag kunnat sagt redan innan. Så hade han sparat 600 spänn också.

Jag vann auktionen av OddWorld också, får det hem i brevlådan snart I hope... Han skulle skicka det så fort han hade fått in pengarna på sitt konto, och jag satte in dem nu ikväll. Hoppas hoppas att jag får det tills på fredag! Eller nej, för då kommer jag inte hinna städa och baka och sånt. Kommer bara spela hela natten. Jag har budat på en magic8 ball också.. Vill ha någon att fråga om råd. Moahah.

Nu ska jag bada... Faktiskt. På riktigt denna gången!

Posshaj!

Kommentarer
Postat av: mady

för jag drar till mej idioter av någon anledning ^_^ hahaha. hur är läget?

Postat av: mady

och ffs! GRATTIS till körkortet!

2006-11-22 @ 23:14:02
URL: http://napalmpussy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback