SNÖ

Vaknade, fällde upp persiennerna och såg det; snö! Varför blir jag alltid lika förvånad? Vet ju att det kommer komma förr eller senare liks. Så nu kan man väl se fram emot 1-2 månaders slask dådå.  Wihoo!

Och förresten så blev jag faktiskt ledsen när du inte hörde av dig förrgår när jag hade klarat teorin. Så tycker det är rätt bittert att Du blir sur på Mig för det, när jag faktiskt försökte få tag på dig (fast det borde vart tvärtom redan från början). Men skit samma. Orka liksom?

Nu ska jag göra te och käka frukost. Borde handla egentligen, men det pallar jag inte. Eventuellt cyklar jag förbi och solar innan jobbet, har börjat klia på mig igen. Damn it.  Har kommit på att det där med att vara vaken på mornarna är rätt dumt. Inget bra på TV och ingen som är vaken... Hm. Men kanske bra med mycket dagsljus eller nåt. Mjaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback