Serlot My Saviour

Gomorron Gomorron Gomorron... (Vejron i ottan)
Hur stavas Vejron? Inte sådär iallafall väl? Åh nej, ännu ett ord jag kommer störa mig på. Fast nu när jag googlat det så verkar det som att det stavas så... Yeye.

Inte för att det ens är så särskilt mycket morgon egentligen. Fast jag gick upp precis. Hade tänkt gå till jobbet, men var så satans trött, så jag skyllde på Serlot när jag ringde och sa att jag inte kunde komma idag heller. Att jag aldrig haft ett sjukt djur förut och är så himla rädd för att göra fel och att han skulle ligga här hemma däckad när jag kommer hem. Det är iförsej mitt skräckscenario. Skulle aldrig förlåta mig själv. Men han verkar rätt pigg, sover som aldrig förr iförsej. Bättre att ta det säkra före det osäkra tycker jag ändå.

Nu ska jag fortsätta på cd2 på Oddworld. Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback