Serlot Is Sick

Förra inlägget blev ju helt mongo. Konstigt uppdelat i stycken och sånt, fast jag inte ens hade några stycken när jag skrev den. Blir kanske så när man kopierar och klistrar in. I donno.

Jag är som sagt orolig. Serlot har spytt 4 ggr idag. Första gången så var det en hårboll tror jag... Slemmig boll-liknande sak iallafall, kollade inte så noga om man säger så. Men sen så har det bara vart kattmat och vatten (såg ut som det iallafall). Tycker ju att det borde ha slutat efter de där första. Nu har det gått en timme typ sen han spydde sist. Hoppas han inte gör det igen, då måste jag till veterinären imorrn. Han har blivit sådär überkelig också, så brukar han inte vara... Nåt som är fel.

Okey.. Tänk på nåt annat, tänk på nåt annat... Imorrn får jag förhoppningsvis OddWorld hem i brevlådan. Jag vill det iallafall. Det borde komma. Tänk ifall jag haft det idag? Sweet det skulle ha vart! Söndagar är ju trots allt den mest menlösa dagen som finns. Usch.

Nä. Nu ska jag trycka i mig massa godis och kolla om det kommer nåt på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback