Rastlös... Ja!

Meeeen. TRÅKIGT! Ingen att lejka med. Orkar inte spela Sims. Jag vill spela Abe's Odyssey... Jag har inte det. Damn it. Har ju vart hos Nina ikväll. Käkade där, fick grön curry och kyckling. Det var typ inte gott. Hon använde sån där fryst kyckling, och det är så jäkla äckligt. Blir sådär segt typ, färsk är 1000 miljarder godare. Men jag sa att det var gott ändå, för att hon inte skulle bli ledsen. Hon är inte så bra på att laga mat, även om hon själv tror det. Hon lagade lasagne en gång också, det smakade INTE gott någonstans. Speak No Evil var det ja... Jamen det är ju bara sant. Inte förtal. Eller, kanske bara jag som inte gillar smaklös mat med dåliga råvaror.

De blev iallafall trötta direkt efter Idorl.. Så jag lunkade hem. Bor ju så himla nära. Men nu har jag nada att göra. Typ inget på TV. Ingen lust att spela TV-spel. Det är nu man vill ha någon att typ bara ligga och snacka skit med hela natten. Det vore nice. Får bjuda in grannen. Moahah. Jag (hör och häpna) loggade till och med in på msn för att snacka med någon, (nästan) vem som helst. Men typ ingen var online ens.Alla är väl ute och super. Måste man bli alkoholist för att ha ett socialt umgänge på helgen eller?

Underhåll mig. PLEASE!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, gick du så långt att du loggade in på msn.. hahaha. (:

Postat av: Johannes Flakbil

Haha va roligt att du först säger att det smakade bra, och sedan går hit och skriver att du bara sa det för att vara snäll (och att hon är kass), sedan läser hon bloggen hahaha.

2006-11-18 @ 05:05:32
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Att Nina läser bloggen är ungefär lika troligt som att du helt plötsligt skulle förvandlas till en myrslok med vingar.

Internet+Nina = ...........NOT

2006-11-18 @ 10:07:01
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback